Kosmetik Wellness

Kosmetik Pflege Wellness LifeStyle

Bauelement Markenname - Merkzeichen für Produkte

Print

Die Marke als sogenanntes 'Merkzeichen' für ein Produkt stellt ein essenzielles Kommunikationsmedium zwischen dem Erzeuger und dem Abnehmer bzw. Verwender dar. In der Reklame bildet sie ein Festwert, die sich in das Andenken des Abnehmers speichern soll.

Read more: Bauelement Markenname - Merkzeichen für Produkte

Representation of authority

Print

The trait of human beings is the nature of mankind?
   
Mainstream US culture is affirmative insofar as it is assumptive that whatever accomplishment is attainable if worked for, and that humanity is ultimately perfectible - as the large indefinite quantity of

Read more: Representation of authority

Tell and sell-What is marketing with content?

Print

For give-and-take: The familiar disruptive representation of marketing doesn’t    operate. Clients are switching away. They no more perceive verbatim messages. Instead, they need signification in the trade goods they purchase and the marketing that reaches them.

Read more: Tell and sell-What is marketing with content?

Die enge Vernetzung zwischen Betriebs- und Warennamen

Print

Nützlichkeit aus der Verknüpfung von Organisationsnamen und Produktnamen

Vermittels der Komposition des Betriebsnamens mit einzelnen Produktbegriffen soll bewirkt werden, dass der Hersteller mit seinem Namen das neue Fabrikat gewissermaßen 'legimitiert',

Read more: Die enge Vernetzung zwischen Betriebs- und Warennamen

Significance marketing-Here, a comparsion

Print

Marketing with significance is the cure to preferring out; it adds worth to people’s lives unaffiliated to purchase - which, as it turns out , is far more prospective to get their business and their commitment. It’s marketing that is much more significant than the merchandise it aims to deliver.

Read more: Significance marketing-Here, a comparsion

Powered by